FANDOM

Ta strona zostanie rozbudowana!Edytuj

Aspirateur Curieux
Aspi Nadija03
Gatunek Kucyk Ziemi/Człowiek
Płeć Klacz/Kobieta
Aspirateur curieux (fran. Ciekawski odkurzacz, przez wszytkich nazywana Aspi, Curiex, Asp albo Curie) to 20-letnia kuzynka Fraise. Pracuje jako sprzątaczka. Jej pseudonim to ,,Aspiryna".

WyglądEdytuj

WłosyEdytuj

Aspi ma żółte włosy. Są dość długie, najczęściej związuje je w koka lub kucyka. Ma na ich punkcie obsesję i myje je codziennie.

OczyEdytuj

Curiex ma intensywnie różowe oczy. Zawsze maluje rzęsy na czarno, gdyż są dość jasne.

SkóraEdytuj

Asp ma jasnoniebieską skórę. W słońcu rozjaśnia się tak, że wygląda na białą.

OpisEdytuj

Szczęśliwe przedmiotyEdytuj

Aspi ma dwa szczęśliwe przedmioty. Pierwszym jest mała błękitna poduszeczka którą dostała przy narodzinach. Zawsze z nią śpi i przytula się do niej, gdy jest smutna. Drugim przedmiotem stara patelnia którą trafiła włamywacza w głowę jako małe dziecko. Trzyma oby dwie rzeczy w swoim pokoju i nikomu nie daje do dotknięcia.

Ulubiony dźwiękEdytuj

Ulubionym dźwiękiem Curie jest melodia kołysanki wymyślonej przez jej babcię. Dziadzio był wynalazcą i nagrał ją na pozytywkę. Aspi słucha jej, gdy nie może zasnąć. Zawsze wspomina wtedy swoich zmarłych dziadków i sądzi, że dają jej w tej chwili dobre sny.

Ulubiony kolorEdytuj

Ulubionym kolorem Curiex jest wbrew pozorom... Różowy. Jej mieszkanie jest całe różowo-błękitne. Zawsze wstydziła się tego, więc nigdy nie ubiera się na różowo.

CiekawostkiEdytuj

  • Nigdy nie widziano jej z brudnymi włosami.
  • Zawsze śpi ze swoją szczęśliwą poduszką.
  • Od trzech lat plauje przemalować swoje mieszkanie.
  • Gdy się opali, jej skóra jest koloru morskiego.