FANDOM

Blooming Sweetness
Blooming Sweetness
Nazwa Blooming Sweetness
Gatunek Człowiek
Płeć Żeńska
Kolor oczu Róż
Kolor włosów Jasnożółty, jasnoróżowe pasemka
Kolor skóry Biały
Charakter Serdeczna

Blooming Sweetness (z ang. Kwitnąca słodycz) - jedna z uczennic Canterlot High School, rywalka Red Cloud. Ma ogromny potencjał, jest miła i koleżeńska. Jej najlepsza przyjaciółka to Hydre Brave .

HistoriaEdytuj

Blooming przeprowadziła się z sąsiedniego miasta i rodzice zapisali ją do Liceum Canterlot. Dziewczyna na początku bała się nowego miejsca, szybko jednak przejżała na oczy, że jest tu jedną z nielicznych, które są tak wspaniałe. Na drodze stała jej jednak Red Cloud . Dziewczyna postanowiła ją delikatnie wyeliminować. Najpierw pokazała swoją ogromną wiedzę, między innymi na biologii, matematyce, fizyce, j. polskim i j. francuskim. Potem zagarnęła miejsce głównej wokalistki w szkolnym chórku, które było przypisane właśnie Red . Posunęła się jednak za daleko i zdobyła nawet miejsce przeowdniczącej szkoły, czym jeszcze bardziej zasłużyła sobie na nienawiść.

CharakterEdytuj

Na co dzień jest serdeczna i pomocna. Doskonale dogaduje się z innymi, co widać na szkolnej stołówce podczas posiłków. Potrafi jednak ukazać różki. Jest to osoba, która nie da sobie w kaszę dmuchać, ma silny charakter i cechuje ją niezłomność. Gdy zderzyła się w korytarzu z Red Cloud i ta jej groziła, odcięła jej się łatwo mówiąc:

Nie martw się, kochana. Za niedługo przyzwyczaisz się do tego, że jestem perfekcyjna i lepsza niż ty.

WyglądEdytuj

Blooming Sweetness ma białą karnację, różowe oczy i długie, falujące blond włosy z jasnoróżowymi pasemkami. Nosi żółtą bluzkę w czarne rysunki róż, na której ma skórzaną kurtkę w kolorze czerni. W tym samym odcieniu są również jej jeansowe spodnie ze złotymi szwami i wysokie, skórzane buty na koturnach. Jako dodatek nosi na policzku tatuaż w kształcie różyczki.

CiekawostkiEdytuj

  • Jej przyjaciółką jest Hydre Brave, a rywalką - Red Cloud .
  • Jest przewodniczącą szkoły.
  • Blooming ma miesjce głównej wokalistki w szkolnych chórku.
  • To jedna z najlepszych uczennic.

CytatyEdytuj

  • Och, czyżby? Wiem, że jest tak piękna, ale, że wyglądam jak anioł jeszcze nie słyszałam. - Blooming do jednego z chłopaków, który do niej zarywał.
  • Nie martw się, kochana. Za niedługo przyzwyczaisz się do tego, że jestem perfekcyjna i lepsza niż ty. - Blooming do Red .
  • ... a na to ja: chyba sobie żartujesz! - podczas jednej z opowieści na stołówce.