FANDOM

Bookde
Bookde by Nadija03
Gatunek Jednorożec/Człowiek
Płeć Klacz/Kobieta
Kolor oczu Niebieski
Kolor włosów Brązowy z limonkowymi i purpurowymi pasemkami
Kolor skóry Jasnoszary
Bookde to 10-letnia uczennica i pontyfikacja Nadiji03. Aktualnie zajmuje 2 miejsce w Najdłuższych Stronach.

Jest to humanizacja Bookde z Fanowskiej My Little Pony.

Wygląd[1]Edytuj

WłosyEdytuj

Włosy Bookde są lekko falowane w kolorze gorzkiej czekolady z limonkowymi i purpurowymi pasemkami. Są dość długie. Po umyciu są bardzo jedwabiste, że aż chce się ich dotykać. Jednak musi je myć często, bo szybko jej się brudzą.

OczyEdytuj

Oczy Booky są niebieskie, jednak nie za bardzo intensywne, bardzie podchodzą pod szarość z nutką bagiennej zieleni. Są duże, jednak mniejsze od oczu jej brata.

SkóraEdytuj

Skóra Bookde jest jasnoszara, tak jak jej brata. W słońcu wygląda tak, jakby była biała.

CiałoEdytuj

Bookde jest wysoka jak na swój wiek. Nie jest ani zbyt szczupła ani zbyt pulchna. Niczym się nie wyróżnia.

UbiórEdytuj

Bookde nie ubiera się codziennie tak samo. Co dzień ma inny ciuch, więc nie można ocenić w czym chodzi.

SzkołaEdytuj

Bookde chodzi do czwartej klasy podstawówki, czyli prawdopodobnie jest trochę młodsza od Sweetie Belle. Uczy się dobrze, najlepiej z klasy. Bardzo często chodzi na konkursy. Nienawidzi matematyki, woli informatykę, plastykę, polski i historię. Nie lubi się uczyć z książek, dużo zapamiętuje z lekcji.[2]

UmiejętnościEdytuj

KomputerowanieEdytuj

Bookde jest mistrzynią komputera w rodzince P. Zna dużo programów i aplikacji, które używa do codziennego życia. Niestety jest od niego uzależniona. Gdyby nie limit ustalony przez jej mamę, siedziała by pewnie 24 na dobę cały dzień.

RysowanieEdytuj

Jednym z wielu jej hobby jest właśnie rysowanie. Sama sądzi, że jest całkowitym beztaleńciem plastycznym, ale inni sądzą inaczej. Już jako mała klaczka lubiła pomalować farbkami, lecz nie można było tego nazwać sztuką. Były to najczęściej bezkształtne czarne plamki z zbyt dużą ilością wody. Jednak gdy brała w dłoń kredkę bądź ołówek, na kartce wychodziły dosyć kształtne ludziki i kucyki. Wraz z wiekiem talent przechodził na wyższe obroty. Każdy już chwalił jej rysunki. Jej specjalnością jest rysowanie z patrzenia. Może patrzeć na inny rysunek i narysuje go bardzo podobny.[3]

Gry planszoweEdytuj

Booky kocha Scrabble i wszystkie gry planszowe. Lubi pograć czasem z Compim w warcaby, albo z mamą w właśnie Scrabble. Lecz nikt nie lubi grać z nią. [4] Często wygrywa w najróżniejsze gry karciane, które lubi najbardziej.

Czytanie

Bookde czyta bardzo szybko, jednak bardzo dokładnie. Zawsze zapamiętuje wszytko z lektur. W klasie czyta najpłynniej, najgłośniej... Siedemset stron przeczyta w cztery dni.

ŚpiewEdytuj

Bookde nie ma super "operowego" głosu. Nie sądzi, że zostanie piosenkarką. Jednak śpiewa dość ładnie, ma talent. Raz śpiewała na koncercie w szkole. Szybko zapamiętuje teksty piosenek. Najbardziej lubi piosenki w jej języku, bo rozumie słowa.

Język AngielskiEdytuj

Bookde jest najlepsza w klasie z języka angielskiego. Być może to dlatego, że w jej klasie są same tępaki xD. Chodzi na konkursy z tego języka i na zajęcia dodatkowe. Dwa razy w tygodniu musi iść dość daleko, by nauczyć się więcej. Zna angielski na 0%  około 15%.

PianinkoEdytuj

Bookde posiada keyboard. Dawniej chodziła na zajęcia grania. Wszyscy sądzą, że jest baardzo uzdolniona, ale ona nie. Lubi czasem skomponować jakąś piosenkę którą i tak niedługo zapomini, ale nie często.

PoglądyEdytuj

Book lubi:Edytuj

ZwierzątkaEdytuj

Boo lubi najróżniejsze pieski i kotki. Sama ma psa, jeża, jaszczórkę i kilka pająków. 

Szkołę

Bookde jest leniwa, to fakt, ale nie przepada za wakacjami. Zawsze czeka tylko na ten moment, by kupić książki i przeczytać je od deski do deski. Najbardziej lubi podręczniki do historii i do polskiego, a matematyki nawet nie tknie.

PluszakiEdytuj

Bookde uważa, że pluszowe zwierzątka są słodkie. Najbardziej lubi swojego pluszaczka - pieska Clifforda z kolekcji The Dog. Lubi też pluszowe misie, ale aktualnie żadnego nie ma z powodu psa wygryzającego z nich puch...

Owocki i warzywaEdytuj

Być może inne kucyki ich nie lubią, ale ona wszystkie kocha. [5]

Ale nie lubi:Edytuj

Fałszywych ludziEdytuj

Kiedyś Booky przyjaźniła się z fałszywym kimś, ale mówił o niej wymyślone rzeczy innym, więc zerwała z nim przyjaźń. Teraz Boo wystrzega się takich typków.

BałaganuEdytuj

Choć Bookde jest leniwa, nie lubi bałaganu. Stara się by go nie było, ale jak to z leniwcami bywa... Nie da się!

RelacjeEdytuj

MamaEdytuj

Z mamą stosunki ma bardzo dobre. Słucha się Evie, ale czasem z nią dyskutuje i źle się to dla niej kończy. Nie dzielą wielu zainteresowań, ich ulubione szkolne przedmioty są różne, ale (prawie) zawsze się dogadują.

TataEdytuj

Bookde kocha tatę, jednak nie lubi z nim zbytnio rozmawiać. Do ważnych dla niej rzeczy podchodzi obojętnie, bardziej woli Compiriana, ale Book wie, że tatom jest trudniej rozmawiać właśnie z córkami.

BratEdytuj

Bookde kocha swojego brata, lecz bardzo, baaardzo często ją denerwuje. Boo miewa wtedy ataki furii, a Compi jest wtedy dobrym punktem do wyżywania się. Nie nawidzi spędzać z nim czasu, ale taki urok rodzeństwa...

ZwierzątkoEdytuj

Zygzak (właś. Zygzak Zygmunt Zygfryd Fazimiusz Wojciech Dorian Lucjusz Francessco Jorge Fąfel Mateusz Adrian Roman Reksio Felicjan Ferdynand P I', zwany Zygusiem, Zygim bądź Zygmusiem)

jest psem Bookde, a dokładniej Buldogiem Francuskim. Uwielbia spać, jeść, aportować i gdy Boo go głaszcze. Jego kolor jest bardzo oryginalny. Sierść ma białą i jedno ucho koloru czarnego z marengowymi "pasemkami" , co nadaje mu słodyczy. Prawie w ogóle nie szczeka, lubi jazdę samochodem, kąpanie i słuchać jak dziweczyna gra na pianinie. Jest strasznie inteligentny.[6]

KucykEdytuj

Bookde jest odpowiednikiem pewnego kucyka. Nigdy nie teleportowała się z Equestrii.

Kucyk ma jasnoszarą sierść, niebieskie oczy i taką samą grzywę. Jest jednorożcem.

CiekawostkiEdytuj

  • Ma urodziny 1 grudnia i jest z pod znaku Strzelca.
  • Jej ulubione kolory to: czarny, szary, beżowy, niebieski, żółty i zielony!!!
  • Często ma ciekawe sny.
  • Nie lubi rysować długopiosem, ale i nie lubi kolorować.
  • Ona Ci obiecuje, że wkrótce na tej stronie pojawi się więcej!!!

PrzypisyEdytuj

  1. Oczywiście ja nie wyglądam tak samo. Jestem brunetką o niebieskich oczach i normalnym kolorze skóry xD
  2. I to cała prawda :D
  3. Akurat kucyki nie xD
  4. Ja nie wiem czemu! Jestem sprawiedliwym graczem! D;
  5. Może nie ananasy... A może wręcz ich nienawidzę (ananasów) xD
  6. Nie chwalę go >.>