FANDOM

Colour Airbrush
Colour Airbrush
Gatunek Człowiek
Płeć Kobieta
Kolor oczu Zielone
Kolor włosów Ciemnobrązowo - brązowe
Kolor skóry Jasnolawendowy
Charakter Miła, pomocna, szczodra, zabawna, wrażliwa

Colour Airbrush - Uczennica. 

WyglądEdytuj

Colour ma jasnofioletową skórę. Ma ciemnobrązowe - brązowe włosy. Jej oczy są miętowe. Często nosi jasnopomarańczową bluzkę z różową kokardą. Spodnie nosi jasnoróżowe. Buty ma czarne.

OsobowośćEdytuj

DobroćEdytuj

Colour jest miła i często komuś ulega. Stara się być miła nawet, jeśli coś jej się nie podoba. Jej przyjaciele mówią, że zawsze w czymś pomoże.

WrażliwośćEdytuj

Airbrush jest człowiekiem bardzo wrażliwym, np. na krzywdę innych. Kiedy ktoś ją obrazi, robi jej się przykro, więc lepiej trzeba uważać. Monti czasami jak usłyszy piękną, wzruszającą piosenkę, to zdarza się, że płyną jej łzy lub zaczyna płakać. Np. kiedy śpi i nadal sobie przypomina jakąś piosenkę, to leży na poduszce i lekko płacze.

AgresjaEdytuj

Colour Airbrush jest spokojna i prawie zawsze jest miła. Kiedy ktoś będzie jej pytał się bez przerwy o to samo, to reaguje agresywnie i musi się wykrzyczeć.

PomysłowośćEdytuj

Colour jest bardzo pomysłowym człowiekiem. Potrafi wymyślić coś genialnego, nawet kiedy jest trudny temat. Jest ona zdolna.

SarkazmEdytuj

Air czasami używa sarkazmu, np. kiedy ktoś się z niej wyśmiewa, że lubi coś robić, a ona wtedy opowiada z sarkazmem.

Wyrzuty sumieniaEdytuj

Kiedy Brushie dostanie jakąś złą ocenę lub powie coś brzydkiego na rodziców, robi jej się bardzo przykro i ma wyrzuty sumienia. Jeśli chodzi o oceny, to jak dostanie jakąś złą, to Brush wtedy czuje się tak, jakby zawiodła własnych rodziców.

Ogromna skromnośćEdytuj

Air nie lubi chwalić się swoimi umiejętnościami i woli ich nie okazywać. Jeśli ktoś ją chwali, ona wstydzi się i mówi, że to nie prawda.

LenistwoEdytuj

Niestety, Air ma swoją wadę, lenistwo. Brush nienawidzi się uczyć, a kiedy mama jej mówi, aby się uczyła, ona się nie ruszy i dalej robi co lubi. Nie lubi sportu, dlatego też nie przepada za lekcją wychowania fizycznego. Jednak w sporcie nie jest taka zła. Świetnie idzie jej bieganie oraz gra w badmintona. Ogólnie jest to dziewczyna, który wszystko odkłada na później i nienawidzi robić rzeczy, których nie lubi. Jednak Colour szanuje swoje lenistwo.

Ciekawostki[1]Edytuj

  • Ma 11 lat.
  • Kocha koty.
  • Jest uzależniona od czekolady.

PrzypisyEdytuj

  1. Te ciekawostki są prawdziwe. O to ja! :D

</div> </div> </div> </div></div></div> </div>