FANDOM

Ela
Ela
Nazwa Ela
Gatunek Człowiek
Płeć Dziewczyna
Kolor oczu Niebieski
Kolor włosów Czarny
Kolor skóry Taki jak Sunne Simmer
Charakter Zła,chciwa i samolubna

Ela-Zła,siostra Sunne Simmer.

WyglądEdytuj

Włosy są czarne a oczy niebieskie. Skóra ma barwę taką jak Sunne Simmer. Nosi na sobie niebieską bluzkę z fioletowymi ramiączkami i czerwoną spódniczkę. Buty są niebiesko-różowe.

OsobowośćEdytuj

Uważa się za najlepszą. Wszyscy spełniają jej rozkazy a gdy ktoś się sprzeciwi udeża go pięścią w brzuch. Jest bardzo silna i podła i wszyscy się jej boją oprócz Alicji i Flory. Nienawidzi nikogo i nie ma przyjaciół. Najlepiej by chciała władać wszystkim. Świetnie udaje niewinną. Chce rozłączyć przyjaciółki Florę,Cool Black,Sweet Shy,Alicję,Amandę i Sarę. Jej śmiech jest bardzo złowieszczy.

HistoriaEdytuj

Urodziła się na wsi. Nienawidziła pracować. Dokuczała a nawet znęcała się nad zwierzętami. Mama ją pouczała, ale ona nie słuchała. Gdy miała iść do szkoły bardzo jej się nie chciało i udawała, że chodzi, ale w końcu mama się dowiedziała i prowadziła ją tam. Ela od razu wiedziała co robić. Rozkazywała wszystkim,była beszczelna wobec nauczycieli. Pewnego dnia zobaczyła parę przyjaciółek. Bardzo im zazdrościła i od tamtej pory chce je rozłączyć. C.D.N.

CytatyEdytuj

,,DAJ MI TE ŚNIADANIE!!!"

,,sprzeciwiasz się mi?! NIKT MI SIĘ NIE SPRZECIWIA!!!"

,,UuUuUu...naprawdę fajne!!!"

ZwierzakEdytuj

Ela posiada psa o imieniu Rex i jest dobermanem. Kocha go a on ją. Gdy Ela chce kogoś nastraszyć wzywa Rexsa i śmieje się na cały głos.