FANDOM

Fraise
Nadija03 Fraise
Gatunek Pegaz\Człowiek
Płeć Klacz\Kobieta
Kolor oczu Błękitne
Kolor włosów Śliwkowe
Kolor skóry Jasnoróżowy
Fraise (fran. Truskawka, zwana Franci, Fransji, Frejsi) to dziewczyna sprzedająca truskawki na targowisku. Aktualnie zajmuje 2 miejsce w Najdłuższych Stronach.

WyglądEdytuj

WłosyEdytuj

Fraise ma długie włosy koloru śliwkowego. Są baardzo długie i jedwabiste jak je umyje nawet, gdy są brudne. Często się o nie potyka, więc gdy pracuje związuje je w wysokiego kucyka.

OczyEdytuj

Oczy Franci są intensywnie błękitne, że gdy patrzy na kogoś, to aż wzrokiem straszy. Jej rzęsy są długie, ciemnobrązowe.

SkóraEdytuj

Fransji ma różową skórę, jak Pinkie Pie. Ma też piegi, jak Applejack. Do pracy zawsze domalowuje sobie na policzku małą truskawkę.

CiuchyEdytuj

Fraise ubiera się w liliową bluzkę z krótkim rękawkiem i różowym dekoltem. Nosi też falbaniastą błękitną spódniczkę i różowe kozaczki z niebieską podeszwą i guziczkami. 

Szczęśliwy naszyjnikEdytuj

Fraise ma swój szczęśliwy naszyjnik. Dostała go w czwarte urodziny od drugiej zmarłej babci. Ten naszyjnik jej o babci przypomina, a poza tym sądzi, że zachował się tam kawałek duszy babci. Gdy go nosi, podobno daje jej szczęście. Jest to perłowy biały naszyjnik.

ZajęciaEdytuj

Fraise chodzi do Liceum Canterlockiego i pomaga babci sprzedawać truskawki na targowisku. Po powrocie do domu ze szkoły wchodzi czasami na internet, czyta, uczy się i szyje. Interesuje się też siatkówką i tenisem, w które gra w lato. Często słucha muzyki rap. Sama jest prawie całkowitym beztalenciem muzycznym, jedyne co umie, to grać na flecie, ale to tylka prostych nut.

SzkołaEdytuj

Fraise chodzi do klasy razem z głównymi bohaterkami. Uczy się bardzo dobrze, zawsze dostaje szóstki i piątki, ewentualnie czwórki. Niektórzy nazywają ją wieśniaczką. 

Zajęcia dodatkoweEdytuj

Gdy Franci miała siedem lat chodziła na malowanie. Jednak gdy jej rodzice zauważyli, że stara się jak może, a nic jej nie wychodzi. Rok później zapisali ją na angielski, a w wieku jedenastu lat na francuski, na które chodzi do dziś. Gdy skończyła 14 lat zapisali ją na grę na flecie. Byli pewni, że ich córka w czymś musi być dobra, więc ją zapisali. Niedługo potem babcia zaproponowała jej, by pomagała sprzedawać truskawki. Wtedy Fraise zdobyła tak jakby swój "znaczek". Była pewna, że chce. Zgodziła się, ale jej rodzice nie byli przekonani. Frejsi chodziła na flet, ale gdy babcia przemówiła rodzicom do rozumu to zapisali ją na to co chciała. Fraise wybrała szycie, co wychodzi jej wspaniale. Rodzice byli zadowoleni, że wreszcie trafili. Teraz Fraise chodzi też na zajęcia tenisa i gra w szkolnej drużynie siatkówki.

ZnajomościEdytuj

FluttershyEdytuj

Z Fluttershy Fraise zna się od przedszkola. Były przyjaciółkami, jednak gdy rozdzieliła je szkoła podstawowa zapomniały się. Szczęśliwym trafem są teraz w tej samej akademii, z czego bardzo się cieszą. Frejsi nosi tak jak Flutty swoje zwierzątko do szkoły.

ApplejackEdytuj

Poznały się na targowisku. Uwielbia jej historie, najbardziej tą, z Twilight. Mają wiele wspólnych zainteresowań i ich babcie się przyjaźnią.

Pinkie PieEdytuj

Pinkie zna każdy i każdy ją lubi. Więc i Fraise. Uwielbia jej energię i szaleństwo. Często pojawia się na jej imprezkach, jednak czasem ma Pinkie serdecznie dosyć.

RarityEdytuj

Nie można nazwać tego przyjaźnią, a "szanowaniem się nawzajem". Nie rozmawiają zbyt często, jednak czasem się do siebie uśmiechają. Fraise sądzi, żę Rarity jest z "wyższej półki" i boi się do niej zagadać.

Rainbow DashEdytuj

Fraise zna Rainbow tylko z tego, że jest popularna. Nigdy jej nie widuje na korytarzach. Kiedyś były razem w drużynie tenisa. Fraise i do niej boi się odezwać.

Twilight SparkleEdytuj

Frejsi widziała Twilight tylko kilka razy na korytarzu. Więcej jej nie widziała, nawet nie zapytała się o jej imię. W czasie Wielkiej Potańcówki była w domu i chorowała na ospę, więc nie widziała jej wielkiego wyczynu. Zdarzyło jej się raz pogłaskać Spike'a.

KucykEdytuj

Fraise by Nadija03

Fraise ma swojego kucykowego odpowiednika w Ponyville. Zajmuje się także sprzedawaniem truskawek ze swoją babcią. Znajomości ma takie same. Jest różowym pegazem ze śliwkową grzywą i błękitnymi oczami. Jej znaczek to truskawka.

Zobacz teżEdytuj