FANDOM

Artykuł w budowie
Hopelessness
[[Plik:HOPE.|250x250px]]
Nazwa Hopelessness
Gatunek człowiek
Płeć Dziewczyna
Kolor oczu szary
Kolor włosów ciemno-brązowe
Kolor skóry szary
Charakter ?
Hopelessness - jedna z postaci drugiego... trzeciego - czwartego planu filmu "My Little Pony: Equestria Girls" oraz serialu "My Little Pony: Przyjaźń to Magia". Jest humanizacją ponysony użytkowniczki DASHIEEE i praktycznie jej prawdziwą wersją. Uczennica 2 klasy Liceum Canterlockiego i szkoły muzycznej. Od czterech lat uczęszcza na teorię i praktykę gry na pianinie. Mieszka w Fillydelphi wraz z trójką młodszego rodzeństwa pod prawną opieką starszego brata.
geneza powstania
Jej imię (z ang. "beznadziejność", "rozpaczliwość") samo w sobie dokładnie przedstawia jej skromną osobowość. Bliscy znajomi zwracają się do niej Hope (z ang.nadzieja), ponieważ tak jest krócej i prościej[1]. Ona nie posiada swojego znaczka[2], ponieważ nie ma przyszłości, a przecież bez celu życiowego przeznaczenia mieć się nie da. Może to też brak pomysłów.... albo brak talentu u mnie.
wygląd
Jest dziewczyną w ciemno brązowych włosach i jasno-szarych oczach. Nie jest wysoka ani specjalnie szczupła chociaż zauważalnie płaska. Jej fryzura jest bardzo puszysta i średniej długości. Ubiera się zwyczajnie w luźne bluzki starszego brata i spodnie (ewentualnie leginsy w czarno-białe paski). Uwielbia mocno malować się kredką, "eilinerem" i tuszem - nic więcej. Na uszach nosi kolczyki różnej wielkości,a na szyi krzyżyk - znak religijności.
Szkoła
Uczęszcza do klasy II-b a jej wychowawczyni to najwredniejsza baba w całej szkole. Koledzy z klasy są bardzo zmienni - raz są mili, milusi[3] a raz wręcz bezczelni. Trudno się z tą bandą dogadać, często się z nimi sprzecza i kłóci o byle co, no ale to oni zaczynają! - na zaczepki odpowiadam jednoznacznie.... WOJNA! Jest ciężko, ale na boisku zawsze zajebiście. Koleżanki reszta klasy to już strefa klimatu podbiegunowego... lód, smród i skaza (T.T) W klasie ma jednego najbardziej zaufanego przyjaciela z dzieciństwa[4] a reszta to tylko rutyna.
Przypisy do artykułu.
  1. kluchy leniweeee :P
  2. obrazka na spódnicy... per - ona nie ma spódnicy ;_;
  3. milusi milusi a jak co to udusi
  4. taki ładny.... los chciał by był gejem ;_;