FANDOM

Hydre Brave
Hydre
Nazwa Hydre Brave
Gatunek Człowiek
Płeć Żeńska
Kolor oczu Niebieski
Kolor włosów Nietypowa zieleń, jasnozielone pasemka
Kolor skóry Jasnoróżowy
Charakter Miła

Hydre Brave (z fr. Odwarzna Stułbia) - przyjaciółka Blooming Sweetness i uczennica Canterlot High. Pomaga swojej BFF zmierzyć się z Red Cloud .

HistoriaEdytuj

Na temat historii Hydre Brave wiemy tylko tyle, że rozpoczęła naukę w Liceum Canterlot jako bardzo nieudolna osoba. Poznając Blooming Sweetness podciągnęła się z wiedzą, aby jej dorównać. 

CharakterEdytuj

Hydre to od pewnego czasu ambitna dziewczyna. Jest miła, towarzyska, pomocna i otwarta. Najlepiej widać to w każdej sytuacji.  Jak każdy człowiek posiada też wady - niekiedy jest samolubna i trochę pyszna. Stara się jednak jak najbardziej upodobnić do swojej najlepszej przyjaciółki, która jest także jej mentorką.

WyglądEdytuj

Hydre ma włosy w nietypowym kolorze zieleni z jasnozielonymi, neonowymi pasemkami. Czesze je w kucyk, a grzywkę układa na bok. Ubiera się w ciemnoczerwoną bluzkę na ramach i obdarte jeansy rybaczki. Jako buty służą jej baleriny w kolorze czarnym. Dodatek Hydre to czarne, obdarte rękawiczki bez palców.

CiekawostkiEdytuj

  • Wcześniej była zagrożona z ośmiu przedmiotów.
  • Blooming Sweetness zawdzięcza zachętę do nauki.
  • Nie przepada za aktualną wersją Red Cloud .

CytatyEdytuj

  • Nie wieżę... Co ty zrobiłaś?! - zdumienie Hydre Brave, gdy dowiedziała się o postawieniu się Red.
  • Ha, nigdy w życiu. Blooming jest moją przyjaciółką. - do Red, gdy ta zaproponowała jej przyjaźń.