FANDOM

I Want More Friend
Base2
Polski tytuł : Chcę przyjaciół więcej mieć.

Sezon 1 Odcinek 2

Odcinek uczy że jeśli się czegoś nie wie wystarczy spytać. nie trzeba gonić kogoś ściskać całować robić strasznie dużo zamieszania a dopiero na końcu spytać czy ktoś jest przyjacielem. wystarczy jedynie spytać a nie robić zamieszanie. i ludziom na wiki też radzę nie doprowadzać się do tego aby admin cię zbanował czy zablokował z powodu spamu ilości błędów upierania się stawiania na swoim kłótni i zła. wystarczy tylko spytać.

Opis:Edytuj

Zaczyna się poranek w Canterlot High. Zakuro zasnęła jak zwykle w bibliotece gdyż wczoraj całą noc czytała książki oświetlając je sobie latarka grała na komórce i zwiedzała szkolne korytarze gdyż uznała że to najlepsza pora dnia na myszkowanie po największych zakamarkach szkoły. rano obudził ją dzwonek na lekcje. poderwała się gwałtownie z dywanu a na głowę spadło jej tysiąc książek. otrząsnęła się z nich i pobiegła na lekcje. po lekcjach kiedy wybiegła na boisko na przerwę zobaczyła tam Ariadnę i Kalinę grające w piłkę. chwyciła za rękę Kalinę. Gol! krzyknęła Ariadna. mamy 6 - 4. wybacz że masz narazie tylko 4 bramki Ka.... Kalina? spytała ale wiatr tylko szumiał w gałęziach drzew. Kalina biegła co sił. skoczyła w krzaki. zamknęła po cichu różową furtkę siadła pod dębem. zobaczyła niedaleko duży biała dom z płaskim zielonym dachem i oknami z zasłonkami w kolorze zapominajek. to dom Fluttershy. powiedziała widząc jezioro mnóstwo kwiatów trzynaście słowików piętnaście skowronków i dwanaście wróbli. trzydzieści królików szarych białych żółtych rudych a nawet czarnych zebrało się wokół dziewczyny. dwa duże żółwie i jeden mały żółw powoli zbliżali się do Kaliny. ta pogłaskała je po skorupie. nagle krajobraz zniknął. Kalina rozejrzała się. Uff... westchnęła z ulgą. nagle spośród liści dębu wychyliła się głowa Zakuro która zeskoczyła i ku przerażeniu Kaliny goniła za nią. Kalina przebiegła całe miasto. zatrzymała się na dworcu kolejowym. jechał tam pociąg. szybko wskoczyła do jednego z wagonów siadła na siedzeniu i otarła pot z czoła chusteczką. Nagle spod siedzenia wyskoczyła Zakuro. Kalina szybko uciekła z pociągu na Farmę Sweet Apple. schroniła się na dachu. oparła plecami o komin westchnęła z ulgą i zobaczyła że Applejack w dole grabi liście a Apple Bloom i Big Machincotsh zbierają jabłka. Sweetie Belle i Scootalo pomagają babci Smith robić z jabłek pyszny sok dżem i szarlotki. nagle z komina wychyla się Zakuro. przerażona Kalina biegnie przed siebie. łapie się chmury ale ta szybko się urywa. Kalina wskakuje z powrotem na dach i nagle orientuje się że nie ma już gdzie uciekać. nagle Zakuro pomaga jej wstać całuje ją w czoło tysięcokrotnie i ściska tak że Kalina dławi się własną śliną. kiedy już puszcza Kalinę. pyta czy Zakuro chce ją udusić i mówi żeby jej nie krzywdziła. Zakuro śmieje się. mówi że przenigdy tego nie zrobi. tłumaczy że chciała tylko dowiedzieć się cyz jest jej prawdziwą przyjaciółką.

- bo wiesz do przyjaźni czasem trzeba dodać ociupinkę szaleństwa.

Bo do przyjaźni trzeba dodać ciut szaleństwa...
Base

Mówi Zakuro i obydwie przyjaciółki wybuchają śmiechem. nagle Applejack krzyczy z dołu: Zakuro! Kalina! co wy tam robicie na górze. Zakuro lekko zakłopotana rumieni się ze wstydu i coś mamrocze pod nosem przygryzając wargi. na dodatek przybiega Ariadna i pyta czemu Kalina nie gra z nią w piłkę. obie zakłopotane szczerzą zęby w wielkim uśmiechu. później Ariadna Kalina Applejack Zakuro Apple Bloom Scootalo Sweetie Belle Big Machintostsh i Babcia Smith grają w piłkę. i tak kończy się odcinek.