FANDOM

Katofonia
Miranda
Nazwa Katofonia
Gatunek Człowiek
Płeć Kobieta
Kolor oczu Ciemno zielone
Kolor włosów Żółte
Kolor skóry Jasno fioletowa
Charakter Poważna

CharakterEdytuj

Katofonia może wydawać się obraźliwą. Jednak jest bardzo miła i przyjacielska. Uwielbia słuchać muzyki i ją komponować.

WyglądEdytuj

Katofonia jest mniej więcej wysokości szóstoklasistki ( dla tego, że nią jest).  Jest wysoka i szczupła, oraz ma małe ręce. Ma długie włosy, a jeden kawałek z nich zawsze daje na koszulkę, a resztę za szyję. Nigdy nie spina włosów, są one proste i nigdy nie zwijają się w loczki. Jej ciało jest fioletowe, a oczy ciemno zielone.

Zainteresowanie zapisami muzycznymiEdytuj

Katofonia nie umie zapisywać nut, choć muzyka to jej największe hobby. Bardzo ją to ciekawi, ale nie umie nawet narysować poprawnie klucza wiolinowego.

Wystrój galowyEdytuj

W tym dziale umieszczę zdjęcie z pierwszej galowej imprezy która odbyła się na Farmie Sweet Apple. Wtedy wyjątkowo zapuszcza grzywkę i na ramiona kładzie dwa, a nie jeden kawałek włosów. 

PupilEdytuj

Katofonia jest w posiadaniu świerszczyka Alicji oraz ptaszków trojaczków Antka, Juli i Marylenki. Jednak trojaczki są dla niej mniej istotne niż Ala.

PracaEdytuj

Katofonia nie dostaje kieszonkowego, więc dorabia na planowaniu muzyki na potańcówki itp.

PrzyjacieleEdytuj

Ktoś chętny?

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Katofonia/Galeria