FANDOM

Lila-Uczennica.

WyglądEdytuj

Lila

Lila na codzień

Skóra:Edytuj

Lila ma baaardzo jasno szarą skórę. Niektórzy twierdzą że białą, albo ciemno białą. Pod słońce jest rzeczywiście biała.

Włosy:Edytuj

Długie, różowe włosy z szarymi pasemkami Lila często upina w kucyk i wplata w nie małą, czerwoną kokardę.

Oczy:Edytuj

Odcień jej oczu bywa zmienny. Raz ma niebieskie, raz błękitne a raz turkusowe.

Ubranie:Edytuj

Lila nosi różową, krótką sukienkę z żółtymi falbankami. Ma wysokie, jasno różowe buty pod którymi nosi ciemno różowe podkolanówki w białe kropki.

Dodatki:Edytuj

Oprócz kokardki (o której napisałam we "włosy") nosi biały naszyjnik z pereł.

OsobowośćEdytuj

Delikatność i uczuciowośćEdytuj

Bardzo łatwo doprowadzić Lilę do łez lub ją głęboko urazić. Dzięki tym cechom, łatwiej jest jej okazywać współczucie, szczęście, strach. Nie zwykłym jest jednak widok wściekłej Lili.

UczciwośćEdytuj

Taka już jest. Kiedyś, pół przerwy obiadowej przedzielała ciasteczko na pół żeby ona i jej przyjaciółka na pewno dostały równe kawałki. Nie potrafi zabrać czegoś z podłogi w szkole bez zapytania się, czyje jest.

NieśmiałośćEdytuj

Gdy musi ogłosić coś w klasie potrafi stać na środku i nic nie mówić pod pretekstem: "Czekam na ciszę". Niema chłopaka między innymi przez swoją nieśmiałość.

CharakterystykaEdytuj

Ma bardzo delikatny głos. Jak śpiewa wszyscy porównują ją do słowika (szkoda, że śpiewa rzadko, ze względu na jej nieśmiałość).

HistoriaEdytuj

Jako kucyk była pegazem. Zawsze miała wrażenie że nie jest cząstką Equestrii. Że jej miejsce jest gdzieś indziej. Lila mieszkała w Kryształowym Królestwie. Gdy królestwo powróciło (w czasie akcji z sercem) Lila również zaczęła szukać serca i natrafiła na komnatę z lustrem. Myśląc, że król Sombra mógł tam ukryć serce, przeszła przez portal. Szybko przyzwyczaiła się do świata w którym się znalazła i postanowiła tam zostać.

ZwierzątkoEdytuj

Lila ma fretkę. Nazwała ją Sura, bo często stawała na tylnych łatkach jak surykatka.
Z13877214V,Fretka-albinos-

Sura-fretka Lili z gatunku Albinos

Zazwyczaj fretki są dzikimi stworzeniami które są stworzone żeby prowadzić krwawe bitwy z innymi dzikimi stworzeniami, ale nie Sura. Sura toczy pluszowe bitwy z pluszakami Lili.

CytatyEdytuj

  • "Niee!!! Sura! Zostaw... mojego... pluszowego... KRÓLIKA!!!!"
  • "Ech... mam wrażenie że brakuje mi kopyt... HAHAHAHA!!!!"
  • "Nic ci nie jest? A ten siniak? Kłamiesz!"

CiekawostkiEdytuj

  •  Lila często potyka się o kamienie, których wcześniej nie było
  • Ma na ramieniu znamię w kształcie fretki
  • Przyrzekła, że nigdy nie zrobi sobie tatuażu
  • Czasami jej pasemka wyglądają jakby były białe
  • Z ukrycia podziwia Fluttershy
  • A ja nie umiem robić tego kolorowego czegoś na górze więc go niema. Jak ktoś potrafi to może zrobić :(

Poznaj też jej przyjaciółkiEdytuj