FANDOM

Magic Sparkle zwana Violettą to dziewczyna o cichym głosie

Magic Sparkle
Nazwa Violetta
Gatunek Człowiek
Płeć Dziewczyna
Kolor oczu niebieski,z dodatkiem fioletu
Kolor włosów Niebiesko-różowo-fioletowy
Kolor skóry biały
Charakter Cicha,ale stanowcza

WyglądEdytuj

Magic Sparkle ma niebiesko-różowo-fioletowe i długie włosy.Ma niebieskie oczy,z dodatkiem małego fioletu na dole.Nosi sukienkę w 6 kolorach: granatowym,łososiowym,czarnym,różowym,fioletowym i jasnym niebieskim.Jej buty są podobne do butów Rainbow Dash.Violetta ma te buty na niskim obcasie co powoduje,że wyglądają ładniej.czasami nosi także kolczyki z jej pdpisem i Iskrą.Każda jej suknia jest uszyta przez Rarity.Są kuzynkami,i mają baardzo podobny gust.

CharakterEdytuj

Violetta jest bardzo cicha.Gdy w szkole pojawia się nowy uczeń to ona się z nim nie spróbuję,tylko powie ,,Hej,witaj w nowej szkole" i tyle.Kiedyś,gdy Magic została bez przyjaciółek,dokuczano jej.Nie potrafiła się obronić przed Sunset Shimmer czy Trixie. Była sama.Teraz tak nie jest,bo Sparkle jest odważniejsza,dzięki przyjaciółkom.Teraz wie,że Trixie jej nie grozi.Umie już głośniej mówić.Nie jest już popychadłem.

HobbyEdytuj

Magic Sparkle lubi obserwować gwiazdy,ale trochę podśpiewuje.Z tym śpiewaniem jest u niej poprostu -OK.Nie fałszuje,tylko poprostu podśpiewuje.

PrzeprowadzkaEdytuj

Violetta przeniosła się do L.C z powodu przeprowadzki.Ciężko było jej się rozstać ze starymi przyjaciółkami,i przyjaciółmi.Ale nie mogła tam dłużej zostać,ponieważ jej tata musiał zmienić pracę.W nowej szkole na początku,było jej trudno zawrzeć przyjaźń.Ale wszystko się zmienia z czasem...

Nowi przyjacieleEdytuj

1 dnia,gdy przyszła do nowej szkoły,trzymała się tylko z Rarity.Niestety Rarity powiedziała jej w końcu: ,,Musisz znaleźć przyjaciół".Po jakimś czasie natknęła się na Sarę.Ciągle ją przepraszała,ale nie wiedziała,że Sara jest niewidoma.Wreszcie Sara jej to powiedziała.Magic Sparkle długo się nad tym zastanawiała,ale powiedziała sobie ,,nieważne,że jest niewidoma,liczy się to co jest w środku".Od tamtego dnia Sara i Viola są najlepszymi przyjaciółkami.Gdy Sara i Sparkle poszły do kina,Sara potknęła się o nogę Mirabelle Plum.Sara ją przepraszała,ale Mirabelle w końcu ją uciszyła i powiedziała,że nic się nie stało i czy może oby dwie chcą się do niej dosiąść.Wtedy podczas filmu Mirabelle spytała Violettę,czy może chce zawrzeć z nią przyjaźń ,bo ona też jest nowa.Teraz Magic ma coraz więcej przyjaciół.

LiceumEdytuj

Magic Sparkle bardzo dobrze się uczy,aczkolwiek czasami jednak coś jej się nie udaje.Wtedy zaczyna się bardziej skupiać,a jak to nie pomaga,to już sama się do tego nie bierze.Poprostu daje sobie spokój z tym.Czasami wychodzi na koncerty Mirabelle.Wtedy pomaga jej czasami coś udekorować.

WakacjeEdytuj

Violetta każde wakacje spędza we Szwecji,lub we Włoszech czy Niemczech.Uwielbia tam przebywać razem z kuzynką Rarity.

ZwierzakEdytuj

Sparkle ma kotkę.Nazywa się ona Sweetie. Sweetie Belle lubi się z nią bawić,ponieważ kotka jest jej ulubionym zwierzęciem.Magic też lubi Sweetie,ale czasami zdarzają się ,,Pazurki i Ząbki"-jak to mówi Viola

Galeria(niedługo będzie duużo nowych)Edytuj

Riri