FANDOM

Marelia
Marelia
Gatunek Człowiek
Płeć Kobieta
Kolor oczu Brown
Kolor włosów Aqua
Kolor skóry Green
Charakter upierdliwy
Marelia - człowiek, postać użytkowniczki Wonderheard

WyglądEdytuj

Ma niebieską grzywę, zieloną skórę i błękitne oczy. 

Przyjaźń z FluttershyEdytuj

Marelia jest wielką fanką Fluttershy. Pewnego dnia wyjechała do Ponyville na weekend. Zobaczyła dom w kształcie drzewa. Poszła do niego i zobaczyła jednorożca, a miał na imię Twilight Sparkle. Spytała się, czy jest w tym mieście Fluttershy. Twilight Sparkle powiedziała, że jest podobnym drzewie więc poszła do tego drzewa i zapukała i zobaczyła Fluttershy. Od tej pory jest ona jej najlepszą przyjaciółką.

PuppyEdytuj

Puppy to pudel Marelii. A cóż moge powiedzieć każdy to powie że jest biała. Puppy lubi jak jest słońce ale nie lubi deszczu. Jest bardzo towarzyska i lubi się bawić. Jej ulubionym daniem jest kość. Lubi wybiegi dla psów i ganianie za piłką.

Ulubione pory roku i pogodyEdytuj

Marelia uwielbia lato i zimę. Lato, bo jest ciepło i pięknie, a zimę, bo jest biała, zimna, można lepić bałwany i dlatego, że ma w tej porze roku urodziny. Jej ulubioną pogodą jest burza i deszcz.

WystąpieniaEdytuj

Marelia wystąpiła na razie w jednym odcinku, czyli "Magiczna przygoda" wtedy była niezbyt miła dla jej gości, więc postanowiła się na nich zemścić .Miała plan, bo wiedziała że jak ich nie odeśle tam gdzie wrócili to będzie chaos wieczny, więc zbawiła wszystkich do takiego jednego miejsca gdzie nie mogli się wydostać i użyła swojej magi aby ich odesłać, ale był dla niej haczyk nie wiedziała ile ich jest i zapomniała o Funshinie. Ale była wściekła, że aż chciała go wsadzić do lochu ale jej się nie udało i chciała go zmniejszyć, więc nie zmniejszyła go tylko wszystkich cofnęła do czasów źrebięcych. Ale jakoś jej udało się go zbawić i odesłała go i był spokój ps. może wystąpi w nowym odcinku.

Jej szkołaEdytuj

Szkoła Marelii nie jest zbyt fajna, ale uczy się tam bardzo dużo. Nie ma czasu, żeby bawić się, ale zawsze znajdzie czas żeby odwiedzić swoich przyjaciół.

Przeniesiona do nowego świataEdytuj

Marelia chciała odwiedzić wszystkich z odcinka Magiczna Przygoda(ten odcinek był na Fanowskiej mlp wiki) .Więc myślała że się przeteleportuje, ale się nie przeteleportowała (oczywiście dzięki swojej magii) ale dowiedziała się o portalu i przeniosła się do ich świata.

CytatyEdytuj

Marelia: dobra próbujemy."

Używa swojej magii 

Marelia: Nie mam sił żeby się tam przeteleporto... ale zaraz przecierz czytałam o portalu do tej krainy.

Znalazłaam portal

Marelia: Oooooo!? dobra wchodze!

Witaj znów Marelio!

Marelia: Cooo? NIEEEEEEEEEEEEEEE!!!

RysowanieEdytuj

Dzięki swojej magii Marelia umie przepięknie rysować ps.lepiej niż na kompie. Najlepiej jej wychodzą kucyki i Equestria Girls. Oczywiście na komputerze robi to z bazy i czasami podrabia grzywę i ogon albo kopyta.

CiekawostkiEdytuj

  • Jej mama, tata i brat są nieznani.
  • Mieszka w Canterlocie
  • Zawsze chciała być pegazem albo Alicornem.
  • Jej zwierzak to pies chociasz nie lubi psów.
  • Jej ulubionym piosenkarzem jest Psy (czyt. Psaj)
  • Boi się szerszeni, węży, nietoperzy i najgroźniejszych psów.
  • Jej ulubionym sportem jest piłka nożna.
  • Ona nie jest miła jak Fluttershy jest jej przeciwieństwem.
  • Wystąpiła w jednym odcinku.

UprzedzeniaEdytuj

Niektóre treści są zawarte kucykowej wersji!