FANDOM

Max
Gatunek Pegaz
Płeć Dziewczyna
Kolor oczu Szary
Kolor włosów Brązowy
Kolor skóry Błękitny

WstępEdytuj

Max

Nie mogłam wymyślić imienia dla tej postaci. Popatrzyłam na mój rysunek przedstawiający skrzydlatą dziewczynę  i postanowiłam nazwać ją Max. Jako kucyk jest ona pegazem. Jest fanką Rainbow Dash.

WyglądEdytuj

Max ma brązowe rozwichrzone włosy, szare oczy i bladoniebieską skórę. W uchu ma trzy kolczyki. Nosi niebieską bluzkę opadającą z jednego ramienia na którym widać czarne ramiączko. Ma szare legginsy, wysokie niebieskie buty i niebieskie podkolanówki. Na rękach nosi niebiesko-srebrne frotki.

RodzinaEdytuj

Max ma dwoje młodszych braci bliźniaków: Willa i Toma.

CharakterEdytuj

Lojalność- Max jest lojalna wobec swoich przyjaciół (czego nie można powiedzieć o jej drugiej osobowości) nigdy by ich nie opuściła i towarzyszy im w trudnych chwilach.

Poczucie humoru- Ma ma duże poczucie humoru i potrafi sprawić że nawet największy ponuras uśmiechnie się.

Sarkazm- często używa sarkazmu.

Podejrzliwość-gdy ktoś zachowuje się dziwnie do gry wchodzi podejrzliwość Max. Przez to jej przyjaciele wpadają w szał.

Odwaga- Max jest odważna, ale gdy się boi (co zdarza się rzadko) nie okazuje tego i potrafi zachować zimną krew nawet w obliczu wielkiego zagrożenia.

Gadatliwość- ze swoimi przyjaciółmi Max może rozmawiać godzinami. Za to przy obcych zachowuje się cicho.
Apple Pie ucisza Max

Apple Pie ucisza Max

UmiejętnościEdytuj

Jako kucyk:

  • Potrafiła świetnie latać ( bardzo jej tego brakuje)​

Jako człowiek:

  • Sport- Umie wszystkie dyscypliny sportowe z Canterlot High ponadto umie pływać, nurkować i jeździć konno.
  • Gitara- Potrafi grać na gitarze.
  • Śpiew- Choć stara się to ukryć Max potrafi naprawdę świetnie śpiewać.
  • Umiejętności przywódcze- Max potrafi dobrze się spełniać w roli szefa, chociaż nigdy sama nie zgłasza się na to stanowisko tylko przyjaciele robią to za nią.
  • Pisanie- według ich nauczycielki Max potrafiłaby pisać wielkie dzieła ale jej się nie chce.

HobbyEdytuj

,,Moje życie to sport.'' tak zwykła mawiać Max tuż przed treningiem.

Uprawia dużo sportów ale najbardziej lubi gdy ma trening piłki nożnej z Rainbow Dash.

Uwielbia też  czytać, zwłaszcza książki Rica Riordana (Percy Jackson i Olimpijscy herosi)

Czas wolnyEdytuj

Poza szkołą Max chodzi na treningi piłki nożnej, oraz innych sportów. Spotyka się z przyjaciółmi pomaga rodzicom w domu. Gra na komputerze i Xboxie. Czyta też książki.

PrzyjacieleEdytuj

Najlepszą przyjaciółką Max jest Apple Pie.  Znały się przed przybyciem Max do świata ludzi ale to im
Max i Apple Pie 1

Max i Apple Pie

nie przeszkadza. Najpierw Apple nie wiedziała zbyt dużo o Max, ale później dziewczyna wyjawiła jej prawdę o tym, że tak naprawdę jest kucykiem-pegazem. Dziewczyna jej uwierzyła, a ich przyjaźni rozwinęła się do tego stopnia, że Max wyjawiła Apple Pie swoją największą tajemnicę o osobowości wielorakiej.

Jak znalazła się w świecie ludzi ?Edytuj

Max sama nie wie jakim sposobem tam się znalazła, ale podejrzewa że stało się to za sprawą Double Max. Zasneła w Clousday a obudziła się już w świecie ludzi(nie trzeba chyba pisać jaki to był dla niej szok).

ZwierzątkoEdytuj

Pupilek Max
Pupilkiem Max jest feniks o imieniu Fex. Przyleciał on z Ponyville dzięki księżniczce Celestii. Gdy Max obudziła się już jako człowiek feniks siedział jej na brzuchu. Miał przywiązany do nóżki list od Celestii z wytłumaczeniem gdzie się znajduje (księżniczka nie napisała jednak że przejście otwiera się ponownie więc Max o tym nie wiedziała).  

CytatyEdytuj

  • ,,Mózg mnie boli''  naogół mów tak na lekcjach
  • ,, Rozkminiasz to ?
  • ,,Korona ci z głowy nie spadnie ! A teraz DAWAJ TO !!!!

CiekawostkiEdytuj

  • Max nie potrafi kontrolować swojej drugiej osobowości.
  • Nie posiada wspomnień Double Max podczas gdy ona posiada jej wspomnienia.
  • Dopóki Apple Pie nie nauczyła jej jeździć konno, nie umiała tego robić.
  • Jej ulubiony kolor to niebieski.
  • Często udaje że słucha i mruczy tylko ,,Mmmchy,, Tak ,,Serio ? ,,Nieeee,,Nie możliwe.
  • Uczniowie Canterlot High myślą że jej feniks to jakiś egzotyczny gatunek papugi.