FANDOM

Sara-Niewidoma

Sara
Sara
Niewidoma
Nazwa Sara
Gatunek Człowiek
Płeć Dziewczyna
Kolor oczu Całe białe
Kolor włosów Niebieski
Kolor skóry Szary
Charakter Wrażliwa, nieśmiała

WyglądEdytuj

Sara ma niebieskie długie włosy i szare ciało. Uwielbia nosić sukienki i spódniczki. Jest niewidoma dlatego nie ma tęczówek i jej oczy są całe białe.

OsobowośćEdytuj

Sara2
Sara jest wrażliwa i nieśmiała. Nie przyzwyczaiła się jeszcze do tego, że nie widzi dlatego czasami na coś wpada. Chce jakoś pomagać innym. Czasami pomaga w odszukaniu jakiegoś dźwięku, bo ma bardzo dobry słuch. Chciała by robić wiele rzeczy których nie może. Ta dziewczyna ma bardzo dużo marzeń. Zawsze przeprasza gdy poczuje, że na kogoś wpadła. Nienawidzi ludzi którzy krzyczą z powodu jej słuchu. Potrafi dochować tajemnicy.

HistoriaEdytuj

Sara3
Jako mała dziewczynka jeszcze widziała. Gdy była w szkole i bawiła się z przyjaciółmi nie zauważyła i wpadła na garnek z bardzo mocno gorącą zupą. Wszystko wylało jej się na twarz oraz oczy. Mama zabrała ją do szpitala i dostała złe wieści, że jej córka nie będzie już nigdy widzieć. Gdy Sara się obudziła i otworzyła oczy była bardzo przestraszona i wołała mamę. Szybko przyszła i przytuliła córkę oraz wszystko jej wytłumaczyła. Rozpaczona Sara poszła do szkoły z okularami przeciwsłonecznymi. Wszyscy się na nią patrzyli i dokuczali. W końcu trochę się do tego przyzwyczaiła i poszła do liceum. Tam znalazła dwie przyjaciółki Cool Black i Florę zaprzyjaźniły się i ją broniły.

ZwierzątkoEdytuj

Sara4
Sara ma ptaszka o imieniu Sokorn. Poznała go gdy był jeszcze mały. Siedziała samotna a ławce gdy poczuła, że coś ma na ramieniu. Dotknęła tego to były pióra. Zdziwiona Sara wstała i zdjęła ptaka z ramienia. On podszedł do niej i lekko dotykał dziobem jej nogi. Dziewczyna wzięła go na ręce i postanowiła iść do domu. Ptaszek kierował ją. Czuła, że wie gdzie ona mieszka. Uradowana Sara zatrzymała go w domu. Teraz nigdy się nie rusza z Skornem. Zawsze przy niej jest.
RR sara

Sara w pięknym stroju.

Hobby i talentEdytuj

Sara uwielbia się stylizować. Ma długie włosy i czasami je związuje i skręca. W swojej szafie ma pełno swoich sukni. Jak na niewidomą bardzo ładnie szyje. Jej mama pracuje w butiku. Czasami prosi Sarę aby uszyła jej bardzo piękną suknię. Dziewczyna bardzo wstydzi się swojego talentu. Bardzo się wczuwa w swoje kreacje.

CiekawostkiEdytuj

  • Kiedyś nazywała się Sari
  • W obrazku w infokboxie ma jasniejsza skórę.
  • Z początku miała mieć białe włosy.
  • NienAwidzi much.
  • Jeszcze nie przyzwyczaiła się do tego że jest niewidoma.

CytatyEdytuj

,,Nie powinieneś mi dokuczać dlatego, że nie widzę..."

,,Kto tu jest?"

,,Naprawdę? A kiedy? I po co?"

,,MUCHA!!!!!!!!!!!!!!!!!"

GaleriaEdytuj

Galeria:Sara