FANDOM

Sweet Shy-Słodka i nieśmiała tancerka.

Sweet Shy
Sweet Shy
Nazwa Sweet Shy
Gatunek Człowiek
Płeć Dziewczyna
Kolor oczu Pomarańczowy
Kolor włosów Brązowo-żółty
Kolor skóry Brązowy
Charakter Nieśmiała, twarda

WyglądEdytuj

Sweet Shy ma brązowe ciało i fioletowe oczy. Włosy są brązowo-żółte. Zawsze nosi na sobie sukienki. Codziennie ma inny kolor butów.

OsobowośćEdytuj

Sweet jest nieśmiałą dziewczynką, lecz czasami zdarza jej się szaleć. Kocha zwierzęta. Nienawidzi zielonych warzyw. Gdy ktoś ją zdenerwuje może mocno dowalić. Wstydzi się siebie i tego co robi.

HistoriaEdytuj

Mała Sweet Shy miała spokojne życie. Przyjaciół nie miała ponieważ sama nie chciała się przyjaźnić z innymi. Postanowiła, że jej życie będzie bez przyjaciół i, że tak będzie lepiej. Była nieśmiała i uparta. Nie chciała chodzić do szkoły. Gdy musiała iść już do liceum stała się bardziej nieśmiała ale nie kruchą dziewczynką. Z początku też nie miała przyjaciół. Któregoś dnia poznała Sarę. Widziała jak rozmawia z Florą. Co wydawało jej się dziwne, że niewidoma ma przyjaciół? Postanowiła podejść do nich. Zobaczyła na drodze Cool Black z którą zaczęła rozmawiać. Była to jej pierwsza bliska przyjaciółka. Cool przedstawiła Sweet Shy Florze i Sarze. Sweet zrozumiała swój błąd i zaczęła nawiązywać nowe przyjaźnie.

Hobby i talentEdytuj

Sweet Shy jest utalentowaną tancerką. Umie tańczyć Hip Hopa itp. Swój talent odkryła w liceum gdy jedna z uczennic wezwała ją na pojedynek. Brązowo skórna dziewczyna wygrała jak na pierwszy raz. Wszyscy byli pod wielkim wrażeniem. To był taniec break dance i tylko ona i jej przeciwniczka były w tym najlepsze. Jest to jej hobby i talent. Czyli taniec. Sweet Shy wstydzi się tego.

ZwierzątkoEdytuj

Sweet Shy ma nietoperza i imieniu Sami. Zawsze w jej domu gdy Shy tańczy Sami zaczyna wariować. Czyli latać po całym pokoju w kółko. Sweet poznała go przy klubie tanecznym. Był mały i wygłodzony. Dziewczyna go przygarnęła. Gdy chciała go wypuścić na wolność. On przyczepił się jej sukni i nie miał zamiaru puścić. Zdziwiona przygarnęła go na zawsze.

CiekawostkiEdytuj

  • Sweet Shy ma uczulenie na kocią sierść.
  • Sweet Shy ma ciągle w domu bałagan.
  • W rzeczywistości jej oczy mają zielony kolor ale ona tego koloru nienawidzi dlatego założyła szkiełka.

CytatyEdytuj

,,Proszę...przestań...nie denerwuj mnie..."

,,I raz, dwa trzy!!!"

,,To takie ekscystujące!!!"

,,Oh...nie rozumiem."

GaleriaEdytuj