FANDOM

Tina
Tina EG
PSYCHOOO
Nazwa Tina
Gatunek Człowiek
Płeć Dziewczyna
Kolor oczu Brązowy
Kolor włosów Błękitno-czerwone
Kolor skóry Biało-czarna
Charakter Dobra,leniwa,radosna,nerwowa
Tina (Raczej Justyna te imię oznacza sprawiedliwość)-Szalona 11-letnia dziewczyna. Chodzi do 5 klasy szkoły podstawowej. Wersja w EG użytkowniczki Tina222. PSYCHOOO...

WyglądEdytuj

Włosy są czerwono-błękitne. Grzywka nachodzi na oko. Oczy są brązowe a skóra biała. Ręce ma czarne tak samo jak uszy. Nosi różowy sweter i czarne spodnie. Buty są również czarne.

OsobowośćEdytuj

Na codzień Tina jest pogodną dziewczyną. Kocha się uśmiechać i bawić z młodszymi dziećmi, a nienawidzi ludzi, które traktują ją jak niepotrzebnego śmiecia. Jej myśli są bardzo skomplikowane. Dziewczyna jest nie do zniesienia, wydurnia się a inni mają już tego dosyć. Woli się wyróżniać niż być takim samym człowiekiem jak inni. Boi się śmierci, a gdy ktoś mówi coś na ten temat, ona zaczyna płakać. Czasem, gdy ktoś z jej rodziny roni łzy ona się do niego "dołącza". Kiedy uderzy swoją mamę, psa lub przyjaciela też zaczyna płakać. Boi się wielu rzeczy, lecz ukrywa to przed innymi. Zwierzęta darzy ogromną miłością, zaś samej siebie nienawidzi. Uważa się za nienormalną i dziwną. Jest zła na ludzi, które źle traktują innych, stara się pomagać ludziom wokół. Nienawidzi też, gdy ktoś próbuje nią manipulować, lub gdy mówi jej, co ma robić. Posiada bezgraniczną wyobraźnię. Jest baaardzo leniwa, czasem nie ma ochoty na kompletnie nic. Przy komputerze potrafi siedzieć caaały dzień. Nienawidzi się uczyć a tym bardziej matematyki. Ceni ludzi niewidomych i niepełnosprawnych. Gdy bawi się z Angelą, często ją dusi i nie chce puścić. Nie umie dostrzec w siebie dobrych cech i często pyta swoją mamę i przyjaciółki, jakie to są te dobre cechy. Gdy zrobi coś złego wpada w szał i bardzo żałuje. Wtedy powtarza sobie "Jestem wariatką,jestem wariatką,jestem wariatką". Jeśli chce aby ktoś ją zostawił w spokoju, ten ktoś musi to zrobić albo dostanie w pysk. Tak na prawdę, to nigdy nikogo nie walnęła, a jeśli nawet kiedyś, to tylko dla żartu. Kocha spamować. Boi się czasami reakcji od strony innego kucyka.

Wyróżnione wadyEdytuj

Lenistwo - To jest w niej najgorsze. Nie chce jej się wychodzić na dwór z psem, nie chce odrabiać zadań domowych a w łóżku mogłaby leżeć cały czas. Na kompie gra prawie cały dzień, a jak przyjdzie ze szkoły to od razu siada na kompa.

Nadwrażliwość-Ona jest wrażliwa w poszczególnych miejscach jak gardło czy nogi i szyja. Gdy pije musi mieć coś zimnego nie może być zimne ani ciepłe. Jak ktoś dotyka jej nóg odrazy krzyczy aby ją zostawiono BO TO JĄ GILA! tak samo jak szyja...

Lęk-No...można powiedzieć, że niczego się nie boi ale tak na prawdę to prawdziwa strachajła. Gdy ma do kogoś przyjść po jakąś sprawę musi iść z mamą, bo boi się reakcji ze strony tego człowieka. Robaków boi się bardziej niż one jej jeśli chodzi o te duże jak np. pająki, karaluchy, żuki, chrząszcze itp. Moli i ćmy też się boi i to bardzo....(C.D.N)

Wybredność-Tina potrafi być na prawdę wybredna jeśli jakieś ubranie ją ściska czy kuje. Wtedy tego nie chce i koniec.

Sarkazm-Taa...ta dziewczyna naprawdę nie lubi gdy mówi się, że ładnie wygląda lub czy coś świetnie robi. Nie okazuje tego dosłownie, lecz się odwraca i stara się tego nie słuchać.

Nerwowość-Tina na prawdę się łatwo denerwuje, więc lepiej jej nie drażnić.

Kłamliwość-Tina potrafi skłamać i nie raz to robiła aby ukryć np. straszną albo coś w tym stylu prawdę. Każdą przyjaciółkę okłamała może 1 lub 2 razy a swoją mamę nie raz.

Nienormalność-Robi głupie miny,wydurnia się i szaleje dopóki jej się to nie znudzi.

Marudna-Ta dziewczyna jest straszną maruudą. Marudzi i marudzi...

Wyróżnione zaletyEdytuj

Radość-Jej uśmiech na twarzy nigdy nie znika. Gdy czasami chodzi z Ray po ulicach lub do sklepu wydurnia się a inni na nią się gapią, ale Tina nie zwraca na to uwagi.

Dobroć-Jest dobra dla dobrych kucyków i zwierząt

Opiekuńcza-Stara się taka być i można powiedzieć, że taka jest. Opiekuje się tym co musi najlepiej jak potrafi.

Tolerancyjna-Toleruje to co jest nietypowe np. inne zachowanie ludzi lub inny zwyczaj. Nie rozumie co jest śmieszne w tym, że ktoś ma zdeformowaną twarz.

HistoriaEdytuj

UWAGA HISTORIA MOŻE MIEĆ KRWAWE SCENY. PROSZĘ WIĘC DZIECI PONIŻEJ 13 ROKU ŻYCIA ABY TEGO NIE CZYTAŁY. NIE BĘDĘ ODPOWIADAĆ ZA WASZĄ PSYCHIKĘ!!!

Tina miała spokojne dzieciństwo. Uwielbiała chodzić do przedszkola. NAWET gdy pierwszy raz tam była i mama po nią przyszła zdziwiła się tym. Myślała, że zostanie tam na zawsze.

Urodziła się w mieście w szpitalu. Od małej dziewczynki była bardzo szalona i ciekawska. Miała dość wiele przyjaciół, ale teraz już ma bardzo mało. Pewnego dnia gdy spacerowała zobaczyła na drodze chorego gołębia i za nim pobiegła aby mu pomóc. Nie wiedziała dokąd biegnie. Gdy złapała go wreszcie zobaczyła, że jest w jakimś kącie pomiędzy dwoma domami. Chciała stamtąd iść, ale poczuła, że coś ją trzyma. Spojrzała za siebie i zobaczyła dość dużego mężczyznę który uśmiechał się do niej jak jakiś wariat. Kazał jej puścić gołębia i iść z nim. Tina nie chciała i się sprzeciwiła, ale on i tak ją zaciągnął. Zaprowadził do jakiegoś laboratorium i rzucił w kąt. Dziewczyna chciała jakoś uciec, ale nie wiedziała jak. Mężczyzna w tym czasie robił coś z jakimś sprzętem. Gdy Tina się rozglądała zobaczyła siekierę, nóż, piłę mechaniczną, a to wszystko zalane krwią. Bardzo się przestraszyła i padła na ziemię. Mężczyzna to usłyszał i wziął dziewczynę znowu za rękę i położył ją na płaskie, zimne coś. Potem nałożył jej na oczy jakieś dziwne okulary i włączył jakiś sprzęt. Tina zobaczyła wszędzie pełno krwi. Ludzie nie mieli głów. Wszystko było czarne i czerwone. Po prostu masakra jak druga wojna światowa. Potem pojawił się napis: ,,Będziesz zabijała...bez litośnie..." i tak było co chwilę. Potem ten mężczyzna ściągnął Tinie z oczu te okulary i odszedł. Tina miała małe tęczówki i wielki uśmiech. Potem wstała z tego zimnego czegoś i wzięła do ręki nóż, lecz po chwili go puściła, złapała się za głowę i uciekła z płaczem do domu. Była świadoma tego co się stało, ale nikomu tego nie mówiła. Po prostu stała się trochę nie swoja, ale dalej było normalnie tylko, że czasami zamienia się właśnie w "PSYCHOOO" i może kogoś zabić, ale tylko wtedy gdy jest wściekła lub ktoś zadał jej duży ból. C.D.N.

ZajęciaEdytuj

RysowanieEdytuj

Uwielbia rysować. Robi to w każdej wolnej chwili. Robi to najczęściej wieczorem, bo wtedy bardziej jej wychodzi.

RecytacjaEdytuj

Gdy nie ma co robić i nie chce rysować recytuje wiersze. Wczuwa się w to i robi dziwne miny.

Malowanie farbamiEdytuj

Czasami gdy coś narysuje nie koloruje tego kredkami a farbami. Czasami malowanie lepiej jej wychodzi od rysowania.

CzytanieEdytuj

Nie czyta ona codziennie tak jak Twilight. Robi to gdy chce i ma czas. Czasami też trzeba ją zmuszać aby zaczęła czytać.

WymyślanieEdytuj

Tina baardzo lubi wymyślać bardzo dużo rzeczy. Opowiadania i inne rzeczy. Ona ma bardzo dużą wyobraźnię.

TalentyEdytuj

Tina ma talent do rysowania i recytowania wierszy. C.D.N.

ZwierzakiEdytuj

Pies RockiEdytuj

Rocki śpi
Tina ma psa o imieniu Rocki. Bardzo go kocha i nigdy nie przestanie. Czasami nie chce jej się wychodzić z nim na dwór. Ostatnio mu odbija i warczy na Tinę.

Świnka morska GwiazdkaEdytuj

Ta dziewczyna ma również świnkę morską o imieniu Gwiazdka. Jest ona brązowo-biało-czarna.

JedzenieEdytuj

Lubi:Edytuj

Ogórki kiszone,konserwowe. Chleb, szynka, ryż, płatki, musli (zjadła raz całą paczkę jednego dnia), ziemniaki, truskawki,maliny, śliwki, jabłka, wiśnie, cytrynę (z cukrem) ogólnie to wszystko lubi...prawie...

Nie lubi:Edytuj

Pomidorów, sałaty, szczypiorku, kapusty, rosołu (robi jej się po tym niedobrze), i inne zielone rzeczy i takie tam...

Tina jako kucykEdytuj

Tina222 Tina
Tina tak naprawdę jest kucykiem. Po prostu kiedyś z ciekawości przeszła przez portal. Ma dwa znaczki. Na jednej stronie kartkę z napisami a na drugiej ołówek. Jest tak samo szalona. (na obrazku nie ma akurat czarnych kopyt i uszu ale w rzeczywistości tak ma). Sama nie wie jak to się stało, że przeszła przez portal, ale wydaje jej się, że lunatykowała.

SnyEdytuj

Wielki księżyc

Sen dział się w zamku gdzie na przeciwko niego był bardzo duży księżyc. Tina się bardzo bała i chciała jak najszybciej uciec do swojego pokoju. W końcu ogromny księżyc zniknął jej z oczu.

Kosmos

Ten sen dzieje się w domu Tiny gdzie patrzy przez okno i widzi Jowisza, Saturna i inne planety. Klaczka się bardzo tego bała. W końcu się obudziła i przytuliła Ray.

Pies i przyjaciółka...

Ten sen jest dobry...leżała w łóżku i usłyszała pukanie do drzwi. Były w nim jej przyjaciółka i jej mama. Tina poszła do pokoju i zauważyła szaro-białego psa i się obudziła.

NIE WIEM JAK TO NAZWAĆ

Tina złamała sobie nogę i nie mogła iść do szkoły. Bardzo się tym cieszyła. W łóżku grała sobie w telefon i robiła różne pozy nie zwracając na nogę. Mama jej powiedziała, że pójdą na chwilę do szkoły. Tak się stało i gdy byli na miejscu od razu mieli wracać. Tina zamiast iść z mamą weszła do szkoły i była na w-f'ie. Gdy zadzwonił dzwonek przestraszyła się i wybiegła ze szkoły. Miała ze sobą telefon i spadł jej gdzieś w kałużę. Spojrzała tam i zobaczyła bardzo chudą rękę i trochę głowy. Wtedy coś się jej przybździło i przypomniało, że to ona tam swoją mamę wrzuciła i w tym momencie się obudziła.

CiekawostkiEdytuj

  • Tina ma alergię na zapach pojazdów oraz niektórych chemicznych rzeczy chce jej się wymiotować.
  • Lubi smak krwi...
  • UWIELBIA ważki <3
  • Pomimo, że ma 11 lat nadal bawi się zabawkami.
  • Urodziny obchodzi 7 maja.
  • Często mówi do siebie.
  • Wbiła by siekierę w głowę kucyka który znęca się nad zwierzętami -.-
  • Kiedyś głaskała szopa.
  • Nie boi się węży.

FobieEdytuj

  • entomofobia - lęk przed owadami

Tina boi się tych dużych owadów.

  • brontofobia - lęk przed burzą

Boi się nich czasami,ale tylko gdy są mocne i głośne.

  • kancerofobia - lęk przed zachorowaniem na raka

i tak chyba ma raka mózgu ;-;

  • tanatofobia - lęk przed śmiercią

Ona nie wie jak to jest, ale czasami mówi, że chce umrzeć.

  • awiofobia - lęk przed lataniem samolotem

Nigdy nie poleci,bo boi się, że samolot się rozbije.

  • Apifobia- strach przed pszczołami.

Panikuje gdy widzi je.

  • Atazagorafobia- strach przed zapominaniem, byciem zapomnianym lub ignorowanym.

Tina musi być w centrum uwagi, inaczej popadnie w depresję.

  • Batofobia- strach przed wieżowcami

Stoi przed wieżowcem i w głowie się jej kręci.

  • Didaskaleinofobia- lęk przed szkołą.

Najlepiej by do niej  nie poszła przez debili.

  • Hippopotomonstroseskuipedaliofobia-strach przed długimi słowami.

Trudno jej to wymówić.

  • Jatrofobia- strach przed lekarzami/wizytą u lekarza.

Boi się, że będzie mieć robioną operację lub zastrzyki.

  • Mottefobia- lęk przed ćmami.

Panikuje gdy je widzi.

  • Scoleciphobia- strach przed robakami.

Tych dużych się boi.

  • Tomofobia- strach przed operacjami, zabiegami chirurgicznymi.

Parz góra.

Co uwielbia a co nienawidzi.Edytuj

Uwielbia:Edytuj

Zwierzęta-Ona je bardzo kocha tym bardziej te psowate i kotowate. Chomiczki są dla niej jak małe puchate kuleczki. Bardzo lubi świnki morskie i króliczki<3.

Ważki-Pierwszy raz polubiła ważki, gdy jak była mała jedna usiadła jej na brzuchu. Teraz chce je łapać.

Biedronki-Bardzo lubi mieć je na sobie. Czasami je zdepcze, ale to jak jest wkurzona xD.

Gry przygodowe-Najczęściej w takie gdy gra się strzałkami, i a ona lubi takie gdy w których tak się gra.

Gry platformowe-Po prostu bardzo lubi te gry.

Gry w których się kreatuje-Tina bardzo lubi wymyślać, kreatować różne rzeczy więc...

Plastykę- Bardzo lubi rysować więc plastyka do jej domena xD.

Przyrodę- Dość dobrze daje sobie radę w szkole na przyrodzie a po za tym zawsze ją lubiła.

Rysować-Sprawia jej to przyjemność. Może się wtedy wyżalić lub zrelaksować.

Recytować-Ostatnio zdobyła na konkursie 3 i 2 miejsce. Czasami robi to też w domu.

Malować-Czasami zamiast kolorować kredkami uwielbia malować farbami.

Kolorować-Gdy jej się nudzi i nie ma natchnienia rysować lub malować koloruje se.

Czytać- Jedź  w zajęcia to się dowiesz.

Jeść-Ona by mogła jeść bez końca, raz zjadła dwu metrową bagietkę jednego dnia.

Swoje imię-Uważa, że jest odpowiednie, ponieważ jest krótkie i zrozumiałe.

Zabawki-Ma 11 lat i jeszcze się bawi Ona uważa, że będzie się tak długo bawić do póki jej się nie znudzi.

Dzieci-Uwielbia się z nimi bawić i w ogóle ich minki i wszystko <3.

Film ,,Hotel dla psów"-Uwielbia pieski więc... *Q*.

Wszystko co puchate-Tina lubi się w to przytulać >.<.

Wszystko co błyszczące-*Q*

Kina-Uwielbia chodzić do kina, a tym bardziej na filmy 3D. ^.^

Kabaret Łowcy.B-Uważa, że oni są bardzo śmieszni.

Kolor czerwony-Baaardzo go lubi. Kojarzy jej się z krwią i różami.

Kolor błękitny-ONA KOCHA TEN KOLOR! *Q*

Kolor biały-Ma taką skórę i w ogóle ten kolor je się podoba.

Kolor czarny-Tina nie wie dlaczego ten kolor jej się podoba.

Kolor fioletowy-To samo co u góry.

Grę ,,Pou"-Lubi grać w tą grę, a po za tym lubi się opiekować czymś. ^.^

Jeść swoje włosy...-Po prostu jej smakują.

Spać do 12.00-Taaa...DLACZEGO TEN CZAS TAK SZYBKO LECI?!

Nienawidzi:Edytuj

BARDZO głośnej muzyki-Boże...jak Tina tego nienawidzi!

Ciem-Bosh...one to takie...>.<

Moli-To samo co w przypadku ćmy...

Chien-Tak jakoś dziwnie wyglądają...

Koloru zielonego-Tina po prostu nienawidzi tego koloru!

Koloru ciemnego pomarańczowego-;/

Koloru różowego-Trochę lubi >.<

Swojego telefonu-Nienawidzi go za to, że cały czas się zacina albo jest za mało pamięci. ALE JAK PRZECIEŻ MA MAŁO APLIKACJI I MUZYK.

Jak coś jej nie wychodzi-A dużo rzeczy jej nie wychodzi...

Jak ktoś ją wnerwia-JAK JĄ KTOŚ WNERWI TO POŻAŁUJE!

Szkoły-Tina baaardzo nienawidzi szkoły, bo trzeba się tam uczyć,odrabiać lekcje i znosić tych...debili -.-

Matematyki-Ta biała dziewczyna bardzo nienawidzi matmy. Nigdy jej nie wychodzi...

Siebie-Tina naprawdę bardzo nienawidzi siebie...

Swojej babci...-Ona ją wnerwia >_>

Jak ktoś krzywdzi zwierzęta-Ona by wszystko zrobiła aby zakończyć to wszystko!

Wstawać o 6.00,7.00 i 8.00-Jak ona nienawidzi wstawać o tych godzinach.

Sprzątać w swoim domu-Jak jest leniwa to wiadomo...

Gdy ktoś jej rozkazuje-Tina NIENAWIDZI gdy ktoś jej rozkazuje!

Gdy ktoś ją rządzi-Tina NIENAWIDZI gdy ktoś nią rządzi!

Swojego natchnienia-wiele by tu opowiadać...

CytatyEdytuj

,,Może i wydaje Ci się, że jestem słaba, ale wcale tak nie jest"

,,Każdy może wszystkiego spróbować, ale z umiarem"

,,Jestem gópia"

,,TY MNIE LUBISZ, BO NIE CHCESZ MI SPRAWIĆ PRZYKROŚCI"

,,Taaaaak....no...ja...chcę...tooo...naprawdę...no...tak...."