FANDOM

Wacky
Kl 2
Nazwa Wacky
Gatunek Człowiek
Płeć Żeńska
Kolor oczu Żółty
Kolor włosów Pomarańcz
Kolor skóry Niebieski
Charakter Uparta

Wacky (z ang. wacky - postrzelony) - najlepsza przyjaciółka Ax Voice, była pegazem atakującym w Plemieniu Walecznych Kucyków.

HistoriaEdytuj

Wacky była klaczą, należącą do Plemienia Walecznych Kucyków. Służyły one do rozprawiania się ze złem w prymitywny sposób. Pewnego dnia Ax Voice miała poprowadzić Plemię do zwycięstwa nad okrutnym Królem Sombrą w Kryształowym Królestwie. Wacky powierzono dowództwo nad oddziałem pegazów atakujących. Razem z nimi wleciała do pałacu górą, ale podobnie jak reszta plemienia - poległa. Zamknięto ją razem z Ax w Kryształowym Lustrze, a kiedy ono odtajało, kilka dni przed przejściem Twilight do świata ludzi, same skorzystały z magicznego lustra. przeniosły się na zawsze do tego świata, gdyż Wacky nie chciała opuszczać przyjaciółki, która udała się tam ze względu na swoją karę. Długo nie mogły odnaleźć się w obcym świecie, ale stawiły czoła wyzwaniu i obecnie są jednymi z najpopularniejszych dziewcząt.

CharakterEdytuj

Wacky to osoba waleczna, uparta i nie poddająca się szybko. Jest pełna determinacji, co pokazuje podczas wielu walk w Plemieniu Walecznych Kucyków. Z otwrtością i szczerością podchodzi do wszystkich spraw i osób. To bardzo optymistyczna osoba, która świetnie pasuje jako przyjaciółka Ax Voice!

WyglądEdytuj

Wacky ma długie, pomarańczowe włosy z ciemnopomarańczowymi pasemkami. Nosi bluzkę w nietypowym odcieniu brązu, a na nią - czarną kurteczkę. Jako spodnie ma kruczoczarne legginsy, a jej butami jest para granatowych trampek. Ma niebieskie oczy i niebieską karnację. 
Wacky bal

Wacky na Jesiennym Balu.

Na Jesienny Bal, dziewczyna natapirowała włosy i pofalowała grzywkę. Nałożyła sobie jasnobrązowy cień do powiek i czerwoną szminkę. Nosi dlugą sukienkę w dwóch kolorach: ciemnozielonym i białym. Jako buty ma parę czarnych szpilek. Jej dodatkami są dwie wysokie rękawiczki bez palcy w paski ciemnozielone i białe oraz czarna obróżka na szyję.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest najlepszą przyjaciółką Ax Voice.
  • Do świata ludzi przybyła właśnie za nią.
  • Lubi zajadać się batonikami czekoladowymi.
  • Gdy przybyła do świata ludzi z Ax, poczuwszy głód zaczęły jeśc trawę w parku.
  • Do Liceum Canterlot przybyła tak późno, że nie doświadczyła twardej ręki Sunset Shimmer.