FANDOM

You the best Christmas
Max-Świąteczna
Polski tytuł: Najlepsze święta!

Sezon:1 Odcinek:3

Odcinek opowiada o tym jak Ariadna stara się aby te święta były najlepsze co kończy się niemałą awanturą.

Opis:Edytuj

Za oknem liceum pada śnieg a CMC lepią bałwany. Ach! wzdycha Twilight Applejack Kalina Rainbow Dash i Octavia Melody. Ariadna przykleja swój własnoręcznie narysowany obrazek płatka śniegu na swoją szkolną szafkę. otwiera ją i wyjmuje zielony szalik fioletową mufkę.... wskakuje do środka zatrzaskuje drzwiczki.... i wyskakuje z niej równie szybko w stroju Świętego Mikołaja. Wybiega z szatni krzycząc wszystkim wesołych świąt. otwiera drzwi dwóch ubikacji i krzyczy na myjących ręce w umywalce przy lustrze Alarię i Flash'a Sentry'ego: Wesołych świąt! w stołówce do uczniów jedzących śniadanie krzyczy: Wesołych świąt! w sali WF krzyczy na Rainbow Pinkie i drużynę rockmenów : Wesołych Świąt! Celestii i Lunie też krzyczy Wesołyvh Swiąt! i ucieka ze szkoły na zewnątrz. w zaśnieżonym ogrodzie wita się krzykiem tym samym słowem z CMC i Spike'iem który wszedl do jamki ze śniegu. kiedy już wybiegała się po całym mieście zmęczona wróciła do klasy nocą. było pusto i ciemno. zapalila latarkę i na palcach zakradła się do stołówki i sali WF w których teraz było pusto. jutro wigilia. muszę koniecznie powiedzieć innym co Mikołaj ma w planach im dać. przecież jeśli nie dowiedzą się będą później zawiedzieni że im nie powiedział. nagle Ariadna zderza się ze strażnikiem. Hej! co robi tu Mikołaj skoro przyjdzie dopiero jutro wieczorem! Jutro wieczorem? dziwi się Ariadna która nagle wszystko sobie przypomniała. Ariadna! śmieje się do łez policjant. wracaj do domu mała! Ariadna z płaczem uciekła do siebie do domu. siedziała na łóżku zawiedziona. na drugi dzień rano w stroju Świętego Mikołaja wybiegła na zewnątrz. krzyczała jak zwykle do wszystkich Wesołych Świąt. popołudniu przyjechała limuzyna. Ariadna potajemnie zakradła się do limuzyny i podała kierunek - Jedziemy do Finlandii. limuzyna rozpłynęła się w powietrzu a Ariadna pojawiła się w Finlandii. wszędzie tylko lód i śnieg i renifery i piękne zielone choinki. Ariadna nagle zobaczyła że jej rękę otacza różowa magiczna aura. A już wiem! w tym świecie jest magia. pomyślała zamknęła oczy i pomyślała. niech w naszej szkole pojawi się święty Mikołaj. otworzyła oczy i pojawiła się w szkole. akurat było już ciemno. prawie noc. uczniowie zjedli kolacje i wyslzi przed szkołę odjechać do domu. nagle przed autem pojawiła się Ariadna w stroju Świętego Mikołaja i Święty Mikołaj. Brać go! krzyknął policjant. to dwaj oszuści! szybko samochód policyjny zakół Mikołaja i Ariadnę w kajdany wcisnięto ich do samochodu policyjnego uczniowie z krzykiem i płaczem uciekli syrena strażacka przyjechała karetka z lekarzami również myśląc że się pali lub ktoś umarł czy zachorował. policjanci uspokojali przerażony tłum uczniów. jedynie Zakuro Kalina Sweet Rose Shimmery Plumsy i Octavia Melody się nie bały. Krzyknęły: to Ariadna i Święty Mikołaj. tym krzykiem wszystkich uspokoili. na drugi dzień rano Ariadna nie poszła do szkoły. siedziała na pierzynie w łóżku chlipała i martwiła się wczorajszą wanturą. i to w Wigliię! a te święta miały być takie wspaniałe! nagle do domu przyszła Octavia Rose Shimmery Plumsy Kalina i Zakuro. spytala czemu jest smutna. Octavia powiedziała że pewnie wczorajszą awanturą zasmuciła się na maksa. Ariadna powiedziała patrząc prosto w oczy zdziwionych przyjaciółek: Chciałam wam powiedzieć co szykuje dla was święty Mikołaj. Powiedziała. zrobimy nowe cudowne święta i to jeszcze dziś. zaprosimy także Mikołaja i policjantów. pocieszyła ją reszta dziewczyn i wszystkie urządizły wieczorem nowy wspaniały cudowny bal o którym nawet wspomniano parę słówek w telewizjii.